Isnin, 9 Julai 2012

HandPhonE yang Menemani Ku sejak Form 4 hingga Kini

Alhamdulillah inilah handphone kenangan ku sejak ku berada di bangku sekolah menengah..

1
 2
 3

HandPhone yang ke 2 & 3 ini saya gunakan ketika saya berada di tingkatan 6 bawah sewaktu berada di SDBL
4
 5

Saya mula menggunakan khidmat HandPhone yang ke
4 , 5 , 6 & 7 adalah ketika saya berada di
POLITEKNIK PORD DICKSON

 6
7

Alhamdulillah selepas menamatkan Pengajian di POLI kini saya bekerja di salah sebuah syarikat di Batu Pahat dan mula menggunakan HandPhone yang ke 8 & 9

8


 9

pada 2011 saya dihadiahkan handphone no.10 dan
handphone no.11 & 12  ini saya gunakan sebelum saya bertukar pada no. yg seterusnya..

 10
 11


12


Kini handphone 13 & 14 lah yang menjadi teman ku.. yang lain telah ku jual,rosak dan ada juga yang ku berikan pada Ibu & adik2 ku..Alhamdulillah

13


 14

Alhamdulillah segala PUJI-PUJIAN hanya pada -Mu Ya ALLAH
 
15
 
NOTE 10.1 , Alhamdulillah, ia dpt memudahkan lagi urusan ayub
 

1 ulasan:

  1. Assalamualaikum dan salam kasih sayang

    Alhamdulillah, alhamdulillah bersyukur saya kehadirat Ilahi kerana Dengan izin-Nya saya kini Hidup Bahagia bersama orang-orang yang menyayangi saya... Alhamdulillah Terima Kasih Ya Rahman

    BalasPadam